خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/08 - 19:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمد بیگی:

ورود مجلس به ترک‌‎ فعل‌هایی که موجب داغدار شدن هموطنان در سیل اخیر شد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با عرض  تسلیت به جانباختگان سیل اخیر گفت: کوتاهی‌ها و ترک فعل‌های دیروز در این خصوص موجب داغدار شدن برخی از خانواده ها در نقاط سیل زده کشور  شده است؛ قطعاً در مجلس شورای اسلامی هرگونه قصور احتمالی و ترک فعل در این حوزه را به جد پیگیری خواهیم کرد.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد وقوع سیل در طی چند روز گفت: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد وقوع سیل در نقاط مختلف کشور بودیم که به موجب آن برخی از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست داده و خسارات مادی بسیاری نیز بر مردم تحمیل شد، این موضوع نشان از ضرورت یک عزم جدی برای در اولویت قرار گرفتن موضوع آبخیزداری و آبخوان‌داری در کشور دارد.



نماینده مردم قزوین ،آبیک و البرز در ادامه افزود: قطعاً اگر این مقوله در سال‌های گذشته مورد توجه جدی قرار می گرفت امروز باران که رحمت الهی است، تبدیل به سیل نمی شد بلکه بسیاری از مشکلات کم آبی کشور را مرتفع می ساخت.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه تصریح کرد: کوتاهی ها و ترک فعل های دیروز در این خصوص موجب داغدار شدن امروز برخی از خانواده ها در نقاط سیل زده کشور از جمله خانواده‌هایی از استان قزوین شده است، قطعاً در مجلس شورای اسلامی هرگونه قصور احتمالی و ترک فعل در این حوزه را به جد پیگیری خواهیم کرد.



محمد بیگی در پایان ضمن عرض  تسلیت به خانواده های داغدار خاطر نشان کرد: هموطنان قبل از سفر راه ها و وضعیت اقلیمی و آب و هوایی، بررسی کنند و از حضور در بستر رودخانه ها و اماکن پر خطر دوری کنند تا خدای نکرده خطری متوجه آنها نباشد.



پایان پیام



 

  • کد خبر : 346541
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار